loading...
اخبارورزشی 3
جهان فوتبال

mohammadsonar بازدید : 75 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم استقلال بعد از حضور در ترکيب تيمش مقابل ملوان با حالتي کنايه‌آميز به صحبت پرداخته است.

جي‌لويد ساموئل که حدود 25 روز به خاطر عدم دريافت مطالبات خود در تمرين‌هاي استقلال شرکت نکرد، بعد از مدتي سکوت در صفحه شخصي خود در فيس بوک به اظهار نظر پرداخته است.

اين بازيکن که پس از وعده مسئولان استقلال و توافق با مدير برنامه‌هايش در تمرينات آبي پوشان شرکت کرد بعد از هفته‌ها، روز گذشته در ترکيب آبي‌پوشان به مدت 90 دقيقه بازي کرد.

اکنون اين بازيکن در صفحه فيس بوک خود پيامي رو به هوادارانش نوشته که به نظر کنايه آميز مي‌آيد. متن صحبت‌هاي ساموئل را در زير مي‌خوانيد:

«سلام. از شما ممنونم که در اين مدت مرا مورد حمايت خود قرار داديد. هيچ وقت به کسي بي احترامي نکردم و خواهش مي‌کنم کسي هم به من بي احترامي نکند. تمام علاقه‌ام به فوتبال است، البته شغل من نيز همين است. فکر نمي‌کنم بازيکني باشد که دور از خانواده‌اش بخواهد مجاني فوتبال بازي کند. من هنوز هم بازيکن استقلال هستم مگر اينکه کسي به من بگويد که اينچنين نيست. همچنان براي باشگاهم سخت تلاش مي‌کنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدول لیگ ها

اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • تعمیر پرینتر جوهر افشان
  • جوجو فان|جوک جدید جوجو فان|جوک جوجوفان
  • خرید گیفت کارت 2 دلاری استیم
  • محصولات سالم و طبيعي
  • هيتر کارگاهي صبا هواساز
  • فرش 1000 شانه
  • خرید گیفت کارت استیم
  • مشاوره پایان نامه کارشناسی
  • سرور مجازی انگلیس
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو اعتیاد
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • جی پی اس گارمین
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • تبادل لینک
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • sitemap
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • سیسمونی نوزاد
  • خرید ساعت مچی
  • سرویس کاهش پینگ
  • نرم افزار
  • دانلود نرم افزار و بازی آندروید جدید android
  • چاپ دیجیتال
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم هندی بالیوودی
  • املاک تهران
  • تراکتور و کمباین نیوهلند
  • تشک
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • سرویس کاهش پینگ | تبدیل اینترانت به اینترنت
  • دستگاه بسته بندی
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • داربست
  • خرید فروش بک لینک ارزان
  • نوین فا تازه های وب فارسی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • اخبار ویژه